Intrebari Frecvente
Cum pot vizualiza comenzile mele anterioare?
Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugăm să te loghezi pe www.telereu.ro cu adresa de e-mail și cu parola. Apasă pe iconita de client din partea de sus a paginii, iar in meniu gasești “Comenzi”, acolo găsești un sumar al tuturor comenzilor tale.
Pot anula comanda în cazul în care nu a fost încă expediată?
Anulările sunt posibile în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi pe e-mail, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct.
Pot modifica adresa de livrare pentru o comandă deja confirmată?
Din pacate nu poti modifica adresa pentru o comanda deja confirmata.
Ce metode de plată sunt acceptate?
Acceptam plata prin card bancar sau ramburs la livrare.
Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile imediat sunt livrate, de regulă, în 3-5 zile lucrătoare.
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere Cargus.
Cum mă pot înregistra?
Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe iconita de client din partea de sus a paginii, apoi în secțiunea de logare, în dreapta ecranului completează formularul de înregistrare. Îți poți crea contul de client foarte simplu și la prima ta comandă. Cu ajutorul acestor date, te poți loga apoi oricând la contul tău de client și ai posibilitatea de a vizualiza, verifica și prelucra datele tale.
Înregistrarea dumneavoastră pe site-ul www.telereu.ro este și va rămâne bineînțeles gratuită.
Cat costa livrarea produselor?
Taxa de transport este de 15 lei pentru comenzile cu o valoare sub 150 RON, valabila in orice localitate din Romania. Pentru comenzile de peste 150 RON livrarea este gratuita.
